Welke service biedt Q-vend je?

Optimale ontzorging is de sleutel voor een langdurig partnership.

"De laagste prijs", "de meeste functionaliteit", "de hoogste kwaliteit", "de beste service".

Argumenten die weinig toevoegen. Ze gaan niet samen, en ze worden meestal niet SMART gemaakt. Bovendien zijn "kwaliteit" en "service" impliciete argumenten. Die mag je gewoon verwachten! Bij Q-Vend in elk geval wel.

Als je ons nodig hebt, zijn we er!

Hoe ontzorgen we je optimaal?

Door naadloos aan te sluiten op jouw serviceverlening

Voor je klanten is jouw organisatie hèt aanspreekpunt. Een betaalterminal is slechts onderdeel van jouw oplossing. Waarschijnlijk heb je service-afspraken gemaakt. Daar sluit Q-Vend graag op aan. Wat bieden we?

  • Een tweedelijns-SLA (voor software-updates en terminal-beheeromgeving);
  • Trainingen voor inbouw en koppeling van de Valina aan je automaat of applicatie;
  • Trainingen voor service, passend bij de eerstelijns-ondersteuning die je al biedt;
  • Trainingen voor het dagelijks beheer van betalingen en betaalautomaten;
  • 24/7 realtime monitoring van al je betaalautomaten;
  • Remote (telefonisch en online) hulp aan je, door ons getrainde, support-helpdesk.


Onze trainingen verlopen volgens het train-de-trainer principe. Jouw experts volgen de training, instrueren de overige service-medewerkers en zijn voor hen en de klant eerste aanspreekpunt.

Alleen door ons opgeleide medewerkers bellen ons. Helder en effectief voor beiden.

Onze support verlenen we in principe binnen de reguliere kantoortijden. Mocht het echter spannend worden of zich omstandigheden voordoen die hierom vragen, dan helpen we altijd!

Lees meer over ons service en onderhoudsaanbod